Dagens

hår hår2 hår3

 

Ovan ser ni tre illustrationer jag själv har gjort. Den är ännu inte direkt klar då jag funderar på att få med antydan om lödder, vilket då förhoppningsvis ska göra det tydligare om att det är schampo jag syftar på. Färgerna i håret samt bakgrunden ska jag också grubbla på lite. Men efter att bild 1 var klar så frågade jag en av två kamrater i projektrummet hur det såg ut och om han kunde se vad som vad gömt i håret. Han sa då att det var ett lejon, vilket det inte skulle vara. Jag sa då att det skulle föreställa en tiger eftersom att det är deras hem som förstörs i samband med skövlingen av Indonesiens djungel. Han föreslog då att jag skulle ändra färgen, få den mer tiger-liknande, vilket jag testa mig fram nu. Men så ser dagens produktion ut, snabb uppdatering.

Leave a Reply

